Logitech Pure-Fi Elite

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Pure-Fi Elite op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anton1966 10-02-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Elite

Ik heb hem gekocht voor de keuken maar hij staat u in de kamer. Het geluid is namelijk prima. Zeker wanneer je hem op de kabel aansluit. Hij ziet er goed uit: niet te groot en niet Bling Bling. Je moet je wel verdiepen in de gebruiksaanwijzing om de zenderinstellingsmogelijkheden goed te kunnen benutten. Door de touch-screen bediening wil dit wel eens anders gaan dan je wil. De afsrandsbediening is ok en ook de Ipod functionaliteiten.

Volgens mij een goede deal.

Omaloe 02-11-2008
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Elite

Ik ging voor een kleinere Lochitech de deur uit maar kwam toch met dit type thuis. Geen moment spijt van. Prachtig geluid en voldoende mogelijkheden.

Bob3 30-07-2008
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Elite

De Pure-Fi Elite vorige week gekocht in Rotterdam. Goed geholpen en alles op voorraad. Meteen ook een i-pod video erbij genomen. Het geheel overtreft onze verwachtingen, wat een geluid en wat een functionaliteit. Ook de radio doet het voortreffelijk. Het apparaat is niet te groot (staat bij ons in de keuken) en met de eveneens zwarte i-pod is het een lust voor het oog. Kortom, een aanrader!

emol 21-04-2008
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Elite

Nog niet zolang in bezit, maar wat ik tot nu toe kan zeggen: goed ding. De geluidskwaliteit is goed en daar gaat het om. Er zit een afstandsbediening bij die je aan de achterkant kan inschuiven (optioneel). De adapter is een beetje groot. Gebruiksvriendelijk. Mooie vormgeving, compact. Je hebt 6 'voorkeurzenders' om speellijsten aan te geven, en dat ook voor aparte i-pods, handig als er meerdere in huis zijn. De radio AM en FM moet ik nog even uitproberen. Aanrader!